Pristatymas
SVARBU: prekes pristatome tik Lietuvos teritorijoje. (Siunčiant į Kuršių nerija prisideda papildomai 20 €, prie bendros užsakymo sumos). Užsakymai į kitas europos sąjungos šalis yra derinami atskirai su vadybinku – Kontaktai
Pirkdami www.Autoduslintuvai.lt galite pasirinkti šiuos prekių pristatymo būdus:
1. Nemokamas atsiėmimas UAB “Duslintuvai” Parduotuvėje Kaune Birželio 23 – iosios 23a.
2. Pristatymas į Jūsų pasirinktą adresą. Paslaugos kaina yra nustatoma pagal prekės svorį. Svarbu: Būtinai nurodykite savo tikslius duomenis (vardą pavardę, telefono numerį, miestą, adresą, pašto kodą) Iškilus klausimams dėl pristatymo visada galite kreiptis el.paštu info@autoduslintuvai.lt arba skambinti numeriu +370 65241237. Siuntas – galite sekti per nuorodą suvedus jūsų siuntos kodą: https://www.dpd.com/lt_privatiems
SVARBU: pristatant prekes DPD kurjeriu ir mokant grynais – taikomas papildomas 1,5€ grynų pinigų surinkimo mokestis.
KADA PRISTATYSIME PREKES?
- Jei užsakytos prekės yra sandėlyje – užsakymas paruošiamas per 2h (darbo dienomis). Jei prekes siunčiame, jas paprastai išsiunčiame užsakymo dieną iki (14:00) – pristatymas kitą darbo dieną.
- Užsakius prekes penktadienį – prekes gausite pirmadienį.
- Užsakymai prekių kurių nėra sandėlyje pristatymo terminai ir kaina derinamos su vadybininku (pagal užsakymą siunčiamos prekės yra negrąžinamos).
Vartotojų įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos respublikos civiliniu kodeksu.
- https://Autoduslintuvai.lt pirkėjas turi teisę be priežasties grąžinti internetu pirktą prekę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo – ši taisyklė negalioja elektros prekėms iš užsienio sandėlių – jų gražinti negalima (išskyrus broko atvejus). Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.
- Gavęs gražintą prekę pardavėjas per 14 dienų grąžina pirkėjui sumokėtus pinigus į jo sąskaitą pavedimu arba pinigai gražinami iš karto, jeigu atsiimant užsakymą buvo atsiskaityta grynais pinigais, mūsų parduotuvėje.
- Prekės grąžinamos originalioje prekės pakuotėje kartu su prekės dokumentais (įskaitant garantinį taloną, jei jis buvo pateiktas su preke). Grąžinant būtina pridėti PVM sąskaitą faktūrą arba su prekių siunta gautą prekių perdavimo aktą. Dėl prekių gražinomo klausimų ir formos prašome kreiptis nurodytais kontaktais.
- Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).